- החברה פועלת לטובת עמיתים, ממלאת ומגינה על זכויותיהם במסגרת החוק, תוך המנעות מניגודי עניינים אשר עלולים לעמוד בסתירה עם טובתם של העמיתים.
- צוות החברה מחויב לספק לכל לקוח-עמית ושותף עסקי שירות אישי, מקצועי ואמין ברמה הגבוהה ביותר.
- החברה מתייחסת לעמיתי הקופות המנוהלות על ידה בהגינות ובכבוד, מכבדת את פרטיותם ונמנעת מכל אפליה ביניהם.
- החברה שומרת על קשר רציף, שוטף והדדי עם עמיתיה במטרה לספק להם תמונת מצב עדכנית, אמינה, שקופה ומהימנה. לשם כך, החברה מפעילה ערוצי תקשורת עם העמיתים, כולל דוחות רבעוניים ושנתיים, בהתאם לדרישות הדין, אתר אינטרנט ידידותי, עדכני ומפורט, ניוזלטר בדיוור ישיר בדוא״ל ומקיימת כנסים תקופתיים ברחבי הקמפוסים השונים.
- נותני השירות בחברה זמינים לעמיתים במסגרת שעות הפעילות של החברה ומספקים מענה ברור ומנומק ככל הניתן והאפשר לבקשותיהם ושאלותיהם בתוך זמן קצר וסביר. בכל מענה ותשובה לפניית עמיתי החברה, מוסרים נותני השירות לעמיתים מידע מלא, עדכני וענייני, בהתאם לחוק הפיקוח על השירותים הפיננסיים ותקנות הממונה על שוק ההון, ביטוח וחסכון. החברה מתייחסת בכובד ראש ובצורה עניינית לכל השגה או תלונה של עמיתי הקופות המנוהלות ומגיבה עליהם בתוך זמן סביר.
- החברה מתייחסת בכובד ראש ובצורה עניינית לכל השגה או תלונה של עמיתי הקופות המנוהלות ומגיבה עליהם בתוך זמן סביר.
- עותק מאמנה זו יישלח לכל עמית שיפנה לחברה לקבלה
╳
כניסה לאיזור האישי